Administrează eficient

acțiunile cu un potențial client – până la finalizarea vânzării

SAP Business One se adresează oricărui tip de business și permite urmărirea tuturor interacțiunilor cu un potențial client, din momentul primului contact cu acesta și până la efectuarea tranzacției și a serviciilor post-vânzare, acoperind astfel activitățile de marketing și întreg fluxul de vânzări.

Aplicația îți permite gestionarea și actualizarea persoanelor de contact ale clienților și agenda prin sincronizare completă cu Microsoft Outlook. Oportunitățile de vânzare se pot urmări pe stadii, procente de închidere, sume/valori.

La nivelul oricărui potențial client se pot introduce activități, task-uri, documente și atasamente.

Având numeroase rapoarte la dispoziție, se pot realiza previziuni pe clienți, agenți, linii de business și poți face o analiză reală asupra oportunităților câștigate/pierdute.

CONTACTEAZĂ-NE PENTRU DETALII!
  • Managementul oportunităților
  • Managementul contactelor
  • Activități
  • Calendar
  • Campanii
  • Oferte
  • Comenzi
Sunt convins că SAP Business One și System Innovation România vor susține dezvoltarea companiei pe termen lung!
George Barbu

George Barbu

Executive Manager, ABN Systems International
Pentru noi, cel mai important beneficiu este controlul obținut și perspectiva de dezvoltare pe care Vitall o are cu SAP Business One și echipa de consultanță a System Innovation România!
Natural Ferma

Mihaela Iovan

Financial Manager, Vitall
Prin implicarea echipei de consultanță System Innovation Romania, procesul de implementare a decurs conform așteptărilor Hematrom iar avantajele pe care le-am anticipat atunci când am optat pentru SAP Business One nu s-au lăsat așteptate.
Cristian Hotoboc

Cristian Hotoboc

General Manager, Hematrom
Motivul principal pentru care am ales să implementăm SAP Business One a fost flexibilitatea, însă știam că o să ne ofere și accesul rapid la informații pe care, în trecut, nu îl aveam.

Bogdan Recacevschi

IT Manager, Tech-Con Group