Unul dintre sloganurile SAP spune că “The best run business runs SAP” însă pentru a ajunge la această stare,  mai este necesar un ingredient: “the best partner.” Munca de pionierat pe care am făcut-o pentru localizarea sistemului ERP SAP Business One în România încă din 2009 ne îndreptăţeşte să aspirăm la acest statut. Iată cum arată, pe scurt, istoria noastră cu SAP Business One:

  • 11 ani de experienţa şi peste 150 de proiecte derulate direct sau în calitate de subcontractor,
  • În 2009 am dezvoltat primul pachet complet de localizare SAP Business One pentru România, disponibil pentru mai multe versiuni ale soluţiei,
  • În 2013 localizarea SAP Business One pentru Bulgaria,
  • Peste 100 de clienţi activi care utilizează pachetul de localizare pentru România dezvoltat de System Innovation Romania,
  • Cel mai mare proiect de SAP Business One din România (110 utilizatori),
  • Primul proiect de SAP Business One care utilizează baza de date SAP HANA,
  • Pachet de Localizare disponibil pe versiunea MSSQL Server si pe versiunea HANA,
  • În 2016, am devenit primul partener certificat al sistemului ERP SAP Business One din România,
  • Cea mai mare echipa de consultanţi şi programatori certificați,
  • Experienţa vastă ca subcontractori în proiecte rollout în România.

Dincolo de experienţa şi expertiza noastră pe SAP Business One, pentru potenţialii clienţi contează şi calitatea pachetului de localizare. Soluţia nu poate livra cu adevărat valoare în lipsa acestui pachet sau cu o localizare parţială. Am început dezvoltarea pachetului de localizare încă din 2009, tocmai pentru că utilizatorii SAP Business One să poate exploata mai eficient soluţia, în strânsă corelare cu specificul legislaţiei fiscale din România. Pachetul de localizare permite configurarea câmpurilor, fluxurilor şi rapoartele din SAP Business One în conformitate cu cerinţele ANAF, planurile şi practicile contabile locale.

Care sunt funcţionalităţile cheie?

  • Planul de conturi românesc,
  • Încadrarea tranzacţiilor în planurile de conturi conform legislaţiei fiscale în vigoare,
  • Actualizarea ratelor de schimb conform valorilor BNR pe multiple valute,
  • Verificarea codurilor de TVA la nivel local dar şi VIES,
  • Raportare financiară în conformitate cu cerinţele contabile locale: balanţă analitică, jurnal de casă, jurnal TVA, registru de casă în lei şi diverse valute, registru inventar, monografii contabile etc,
  • Exportul şi imprimarea documentelor contabile în formatul agreat,
  • Completarea automată a declaraţiilor 300, 390 şi 394 cu privire la decontul de TVA şi tranzacţiile intracomunitare.

Pachetul de localizare propus de System Innovation România este necesar oricărei companii care doreşte să utilizeze SAP Business One pentru gestiunea financiar contabila şi totodată să respecte reglementările legislaţiei fiscale din România. Asigurarea acestui nivel de complianta este o condiţie esenţială pentru bună derulare a afacerilor şi evitarea sancţiunilor din partea autorităţilor din domeniu. Complementar, acordăm consultanta pentru alinierea cât mai rapidă a sistemului informatic la cerinţele fiscale locale.


Am luat la cunoștință și sunt de acord cu Termenii și condițiile utilizării acestui site
Sunt de acord să mă abonez la newsletter-ul cu resurse gratuite despre produsele si serviciile System Innovation Romania
Sunt de acord ca datele pe care le trimit prin acest formular să fie folosite, în scopul personalizării reclamelor despre serviciile System Innovation Romania pe Facebook, Linkedin și Google