O implementare rapidă și accesibilă a pachetului SAP Business One Cloud a avut-o și clientul nostru, Simax Automatic, care are ca activitate principală comercializarea de uși automate și rotative, sisteme de control acces electronic, feronerie pentru uși – glisante, batante, cabine de duș, compartimentare – pereți mobili, precum și montajul i service-ul acestora.

Ajungând la o cifră de afaceri de 1 mil de EUR , crescând volumul și complexitatea activităților interne a apărut necesitatea implementării unei noi soluții ERP, deoarece soluția existentă nu reușea să îi acopere nevoia de trasabilitate a documentelor de achiziție și vânzare, de evidențiere a tranzacțiilor pe proiecte precum și de optimizare a activității de service.

Având nevoie doar de 3 utilizatori și un buget bine stabilit își dorea o investiție inițială minimă, atât în licențe, cât și în infrastructura hardware și software, în lipsa unui department IT propriu, în acelasi timp dorind un sistem de încredere și stabil. Astfel, cunoscută fiind reputația soluțiilor SAP, a ales SAP Business One Cloud, datorită timpului scurt de implementare și a costului inițial redus.

Derularea proiectului a decurs rapid, începând cu pregătirea mediului de lucru în cloud, instalarea bazei de date și configurarea ei. A urmat apoi partea de accesare bază in mediu on-line prin intermediul unei pagini de browser, utilizând o aplicație de VPN securizată ( ex. șCitrix) cu un user și o parolă pentru conexiune în cloud. Partea de training s-a desfăsurat la sediul clientului, pe o bază de test în cloud, s-au făcut ultimele configurări, după care s-a început activitatea efectivă in SAP pe baza LIVE.

La o lună de la luarea deciziei de implementare a Pachetului SAP Business One Cloud, firma a putut să se bucure de beneficiile unui sistem actualizat în timp real, cu toate informațiile de care avea nevoie , organizarea activității a fost îmbunătățită ca urmare a gestionării documentelor în SAP, gestionarea stocurilor în timp real a dus, de asemenea, la eficientizarea activității și la îmbunătățirea timpului de livrare, crescând astfel satisfacția cliențilo. Pe partea de productie s-a obținut o evidență mai bună a consumului de materiale, o evaluare mai bună a costurilor de producție și o eficientizare a resurselor umane din firmă.