Automatizarea

activităților de vânzări

SAP Business One îți pune la dispoziție un modul complet pentru managementul activitatii de vânzări, cu gestionarea și urmărirea target-ului – vizualizare rapoarte vânzări și marje, realizare lunară vs target, estimare lunară.

Comenzile clienților pot fi introduse peste multiple gestiuni și pot fi analizate în funcție de diferite criterii. Documentele de colectare și impachetare se pot genera cu ușurință pe baza comenzilor. Facturile se pot grupa pe multiple avize și se pot genera automat pe baza avizelor deschise.

Există posibilitatea de a trimite notificări pentru facturile depășite la scadență către clienți, cu șabloane predefinite, în funcție de nivelul de vechime al documentelor.

Comenzile și facturile catre clienți pot trece prin fluxuri de aprobare multiple condiționate de limitele de credit, numărul zile de scadență depășite, valoric.

Prin intermediul Crystal Report, îți poți personaliza documentele de vânzări cu identitatea de brand, imagini și descrieri detaliate ale produselor, cu sau fără discount, etc.

CONTACTEAZĂ-NE PENTRU DETALII!
  • Contracte cadru
  • Oferte
  • Comenzi
  • Avize
  • Retururi
  • Facturi
  • Notificări
  • Aprobari și alerte
  • Liste de prețuri în mai multe monede
  • Liste de preturi în functie de unitatea de măsură
  • Prețuri speciale
  • Discount-uri de volum și perioadă
  • Integrare cu Microsoft Office