Gestionează eficient

ciclul „planificare – comandă – plată”, incluzând recepțiile, facturile și retururile

Fiecare afacere are nevoie de o abordare sistematică pentru gestionarea procesului de achiziții, de la crearea ordinului de achiziție, până la plata furnizorilor. SAP Business One te ajută să gestionezi întregul ciclu „comandă – plată”, incluzând recepțiile, facturile, retururile și costurile terțe.

Poți planifica necesarul de materiale pentru achiziție în funcție de diferiți parametrii din sistem: stoc în gestiuni, comenzi de vânzare deschise, comenzi de achiziție deschise, stoc minim/maxim, timp de livrare, previziune.

Prin folosirea integrării cu Crystal Reports, ai posibilitatea să analizezi performanța furnizorilor și poți ajusta în mod corespunzător strategia de achiziții.

CONTACTEAZĂ-NE PENTRU DETALII!
  • Cerere de necesar
  • Ofertă
  • Comandă
  • NIR
  • Retur
  • Factură de achiziție
  • Factură de avans
  • Factură storno
  • Costuri suplimentare
  • MRP – Planificarea achiziției
Sunt convins că SAP Business One și System Innovation România vor susține dezvoltarea companiei pe termen lung!

George Barbu

Executive Manager, ABN Systems International
Pentru noi, cel mai important beneficiu este controlul obținut și perspectiva de dezvoltare pe care Vitall o are cu SAP Business One și echipa de consultanță a System Innovation România!

Mihaela Iovan

Financial Manager, Vitall
Prin implicarea echipei de consultanță System Innovation Romania, procesul de implementare a decurs conform așteptărilor Hematrom iar avantajele pe care le-am anticipat atunci când am optat pentru SAP Business One nu s-au lăsat așteptate.

Cristian Hotoboc

General Manager, Hematrom
Motivul principal pentru care am ales să implementăm SAP Business One a fost flexibilitatea, însă știam că o să ne ofere și accesul rapid la informații pe care, în trecut, nu îl aveam.

Bogdan Recacevschi

IT Manager, Tech-Con Group