ansambluri
O implementare rapida si accesibila a pachetului SAP Business One Cloud a avut-o si clientul nostru, Simax Automatic, care are ca activitate principala comercializarea de usi automate si rotative, sisteme de control acces electronic, feronerie pentru usi - glisante, batante, cabine de dus, compartimentare - pereti mobili, precum si montajul si service-ul acestora.


Ajungand la o cifra de afaceri de 1 mil de EUR , crescand volumul si complexitatea activitatilor interne a aparut necesitatea implementarii unei noi solutii ERP deoarece solutia existenta nu reusea sa ii acopere nevoia de trasabilitate a documentelor de achizitie si vanzare , de evidentiere a tranzactiilor pe proiecte precum si de optimizare a activitatii de service.

Avand nevoie doar de 3 utilizatori si un buget bine stabilit isi dorea o investitie initiala minima atat in licente cat si in infrastructura hardware si software, in lipsa unui department IT propriu, insa in acelasi timp dorea un sistem de incredere si stabil. Astfel, cunoscuta fiind reputatia solutiilor SAP a ales SAP Business One Cloud datorita timpului scurt de implementare si a costului initial redus.

Derularea proiectului a decurs rapid incepand cu pregatirea mediului de lucru in cloud, instalarea bazei de date si configurarea ei. A urmat apoi partea de accesare baza in mediu on-line prin intermediul unei pagini de browser, utilizand o aplicatie de VPN securizata ( ex. Citrix) cu un user si o parola pentru conexiune in cloud. Partea de training s-a desfasurat la sediul clientului, pe o baza de test in cloud, s-au facut ultimele configurari dupa care s-a inceput activitatea efectiva in SAP pe baza LIVE.

La o luna de la luarea deciziei de implementare a Pachetului SAP Business One Cloud, firma a putut sa se bucure de beneficiile unui sistem actualizat in timp real cu toate informatiile de care avea nevoie , organizarea activitatii a fost imbunatatita ca urmare a gestionarii documentelor in SAP, gestionarea stocurilor in timp real a dus de asemenea la eficientizarea activitatii si la imbunatatirea timpului de livrare crescand astfel satisfactia clientilor iar pe partea de productie s-a obtinut o evidenta mai buna a consumului de materiale, o evaluare mai buna a costurilor de productie si o eficientizare a resurselor umane din firma.

Aflati cat costa

Vreti sa aflati cat de mult v-ar costa o implementare ERP? Va putem ajuta.

Afla cat costa

ABONATI-VA
LA NEWSLETTER

Cititi cele mai noi Stiri, Articole si Oferte Speciale pentru dezvoltarea companiei dumnevoastra

plic Abonare

AFLATI
CAT COSTA

Vreti sa aflati cat de mult v-ar costa o implementare ERP? Va putem ajuta.

Afla cat costa

Contact

Str. Economu Cezarescu Nr. 39
Sector 6, Bucuresti
Tel: +40 21 313 5339

Trimiteti-ne un e-mail!

facebooktwitter linkedin