Ca un profesionist in domeniul service-ului, intelegeti cum sa satisfaceti nevoile clientilor. Echipamentele clientilor, contractele de mentenanta si apelurile sunt toate inregistrate si stocate in sistemul SAP Business One pentru a putea accesa cu usurinta informatia atunci este  necesara.

Cu ajutorul sistemului SAP Business One sunteti capabil sa preluati controlul si sa creati contracte concentrate pe mentenanta, cu posibilitate oferirii de service pentru diverse categorii de clienti sau service pe anumite categorii de produse. De asemenea, tot de aici, puteti crea automat garantii pentru bunurile vandute si le puteti asocia serii numerice pentru o administrare mai facila.

Este usor sa inregistrezi si sa urmaresti service-ul oferit clientilor cu SAP Business One, iar informatia este disponibila pentru toate departamentele. Poti cauta prin varietatea de solutii din baza de date. Integrarea intre departamente inseamna ca ai acces si ca poti distribui informatii esentiale in toata compania. Pentru ca modulul de Service este integrat cu cel de Contabilitate, poti crea documente de livrare si facturi direct din aplicatie.

Urmareste o demonstratie detaliata a functionalitatii de  Service a sistemului SAP Business One:

Citeste mai multe despre modului de Managementul Service-ului disponibil in SAP Business One pentru a invata cum sa sporesti satisfactia clientilor printr-un serviciu post-vanzare eficient.

Aflati cat costa

Vreti sa aflati cat de mult v-ar costa o implementare ERP? Va putem ajuta.

Afla cat costa

ABONATI-VA
LA NEWSLETTER

Cititi cele mai noi Stiri, Articole si Oferte Speciale pentru dezvoltarea companiei dumnevoastra

plic Abonare

AFLATI
CAT COSTA

Vreti sa aflati cat de mult v-ar costa o implementare ERP? Va putem ajuta.

Afla cat costa

Contact

Str. Economu Cezarescu Nr. 39
Sector 6, Bucuresti
Tel: +40 21 313 5339

Trimiteti-ne un e-mail!

facebooktwitter linkedin