warehouse1Conceput special pentru companii mici si mijlocii, SAP Business One este solutia completa pentru managementul transparent al companiei, de la procesele financiare la vanzari, relatia cu clientii, stocuri. Va ajuta sa integrati si sa automatizati operatiunile, oferind acces in timp real la informatii complete si stimuland cresterea profitabilitatii afacerii.

Obiective de business

• Dezvoltarea si mentinerea unei relatii apropiate cu clientii
• Adaptarea politicilor comerciale la cerintele pietei pentru a depasi competitia
• Optimizarea stocurilor in concordanta cu nevoile clientilor
• Minimizarea introducerii de date redundante, a erorilor si intarzierilor
• Fructificarea oportunitatilor, transformarea lor in vanzari
• Accesul in timp real la informatiile relevante pentru luarea deciziilor

Solutii

Managementul vanzarilor si al relatiei cu clientii - Gestionati intregul proces de vanzare de la primul contact pana la facturare si administrarea post-vanzare; definiti politici de vanzare flexibile folosind liste de preturi multiple, politici de discount, promotii, limite de credit
Stocuri si depozitare - Gestionati stocurile in mai multe depozite si locatii, urmariti si inregistrati toate miscarile, gestionati inventarul dupa numere seriale sau loturi
Achizitii si operatiuni – Controlati intregul proces de achizitie; optimizati stocurile utilizand modulul de Planificare a Necesarului de Aprovizionare (MRP)
Aplicatia mobila – ofera acces in timp real la cele mai importante functionalitati ale SAP Business One: stocuri, oferte, comenzi, clienti si furnizori, alerte, aprobari, rapoarte
Raportare si administrare – Creati, gestionati si distribuiti rapoarte care imbunatatesc transparenta si deciziile strategice de business

Beneficii

Decizii eficiente bazate pe informatii clare si in timp real despre toate aspectele procesului de vanzare
Consolidarea activitatii printr-un sistem unic si integrat care sa elimine introduceri redundante de date si erorile, imbunatatind eficienta proceselor si reducand costurile si intarzierile
Cresterea cifrei de afaceri prin adaptarea ofertelor de produse si servicii si avand o perspectiva 360⁰ asupra clientilor si nevoilor acestora
Mai mult timp pentru a dezvolta afacerea in urma automatizarii operatiunilor
Relatii cu clientii imbunatatite datorita accesului la informatii centralizate care faciliteaza comunicarea, cresterea vanzarilor si serviciile de calitate
Scurtarea ciclului de vanzare si cresterea profitului prin managementul eficient al oportunitatilor si clientilor

ABONATI-VA
LA NEWSLETTER

Cititi cele mai noi Stiri, Articole si Oferte Speciale pentru dezvoltarea companiei dumnevoastra

plic Abonare

AFLATI
CAT COSTA

Vreti sa aflati cat de mult v-ar costa o implementare ERP? Va putem ajuta.

Afla cat costa

Contact

Str. Economu Cezarescu Nr. 39
Sector 6, Bucuresti
Tel: +40 21 313 5339

Trimiteti-ne un e-mail!

facebooktwitter linkedin