SAP Business One

pentru managementul integrat al serviciilor

SAP Business One îți oferă instrumente pentru a transforma prospecții în clienți, pentru a crește rapid vânzările și profitabilitatea, pentru a îmbunătăți satisfacția clienților tăi. Descoperă cum poate să te ajute SAP Business One la optimizarea și structurarea întregului proces de vânzare, de la urmărirea lead-urilor și până la gestionarea clienților existenți, suportul post-vânzare, controlul și reducerea costurilor.

Obiective de business pentru industria de Servicii

• Reducerea costurilor și maximizarea profitului
• Minimizarea introducerii de date redundante, a erorilor și întârzierilor
• Optimizarea cash-flow-ului conform nevoilor companiei
• Alocarea timpului pentru dezvoltarea afacerii
• Dezvoltarea și menținerea unei relații apropiate cu clienții
• Simplificarea proceselor financiare și contabile prin integrarea intre datele financiare și principalele fluxuri de business, cum ar fi: vânzări, achiziții și service
• Fructificarea oportunităților, transformarea lor în vânzări
• Accesul la date și rapoarte oricând și de oriunde

Beneficii

• Costuri reduse i timp mai mic de recuperare a investițiilor cu o aplicație ușor de implementat, simplu de întreținut, suficient de flexibilă pentru a se adapta rapid la schimbările din business
• Operatiuni financiare simplificate – automatizezi, integrezi și supervizezi toate procesele financiare din compania ta cu o singură soluție de business, eliminând înregistrările redundante sau erorile
• Flexibilitate în luarea deciziilor – obții o viziune unitară asupra business-ului prin integrarea datelor financiar-contabile cu cele operaționale (vânzări, achiziții)
• Creșterea cifrei de afaceri prin adaptarea ofertelor de produse și servicii, având o perspectivă de 360⁰ asupra clienților și nevoilor acestora
• Scurtarea ciclului de vânzare și cresterea profitului prin managementul eficient al oportunităților și clienților
• Clienți satisfăcuți datorita răspunsurilor rapide la cererile de service și îmbunătățirii capacității de rezolvare a problemelor
• Creșterea transparenței activității prin cele mai puternice instrumente de raportare

CONTACTEAZĂ-NE PENTRU DETALII
  • Controlling (sau contabilizarea costurilor) – gestionează cu acuratețe cash-flow-ul, urmarește bugetele și compară valorile planificate cu cele realizate la nivel de centru de cost sau proiect
  • Managementul vanzarilor și al relatiei cu clientii – urmarește întregul proces de vânzare  – de la primul contact pănă la facturare și administrarea post-vanzare
  • Contabilitate – automatizează transferul în contabilitate al tuturor documentelor operaționale: facturi de clienți, facturi de furnizori, încasări, plăți
  • Aplicația mobilă – ofera acces în timp real la cele mai importante funcționalități ale SAP Business One: oferte, comenzi, clienți și furnizori, alerte, aprobări, rapoarte
  • Achiziții și operațiuni – controlează întregul proces de procurement
  • Informatii despre clienți – pastrează toate informațiile critice despre clienți într-un singur loc, având la îndemână multiple posibilități de căutare/vizualizare
  • Managementul serviciilor – urmărește eficient garanțiile contractele de servicii; înregistrează și răspunde rapid la cererile de service
  • Raportare și analiză – crează rapoarte detaliate pe fiecare aspect al oricărui proces de business, inclusiv trasabilitatea estimărilor de vânzare, rapoarte financiare pentru planificare și audit, folosind machetele de rapoarte

Clienți reprezentativi

Servicii